söndag 17 maj 2009

veckans sista dag





Gårdagen lördag började med en match i viksjöfors och så mycket har jag inte att säga om den vi förlorade med 2-1 vi var ur usel med dom var änu sämre så hoppas vi får möta dom på hemmaplan med en bättre domare, nog om den.

efter matchen han jag bara hem och byta om innan det var dags för 80-tals festen som var en mycket rolig fest behövde inte vara så mycket folk tyckte jag det var bra som det var, så tack så mycket för en rolig kväll:)

Just nu skiner solen ute och skönt är väl det, ska lägga mig ute sen och sola lite tänkte jag, men ligger nu med värdens nacke ont säkert sedan jag flög över målvakten i går kände mmig lite stel efter med tänkte inte så mycket mer på det men nu känns det kan jag lova, jag har smörjt in med linement men känns inte så mycket bättre så hoppas det går över tills i morgon när jag ska springa vårruset anars kommer det bli jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar