fredag 15 maj 2009

tomorrow


ligger här nu och ska snart sova men tänkte att jag kunde skriva någon rad om dagen.

Jag har itne gjort så mycket alls var hem till stocka med mamma och där såg vi glassbilen så vi gick till den och köpte turkispeppar glass ÅÅÅ så god dom var jag älskar lakris:) sen kom Rossén hem han hade varit med mormor i Bergön, så då fick även mormor smaka en glass som oxå tyckte dom var god:)

Sen nu har jag och Tora varit i stan och tittat på fotboll tyvärr kunde inte Anneli vara närvarande hon valde ölen och lagfest:) så det blir att jag får göra ett besök till henne en annan dag söndag kanske:)

nej nu är det bäst att jag sover ska ju upp tidigt i morgon så jag hinner äta 2 gånger innan jag åker i väg på fotbolls match:). Nu har jag även hittat kläder till 80 tals festen i morgon så det känns skönt slipper ajg tänka på det i morgon..

Ingen springtur blev det i dag heller så nu måste jag fan ta och skärpa till mig för så här kan man inte ha det!!

Tog även med mig resväskan från stocka nu är det inte långt kvar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar