måndag 18 maj 2009

plats gävle


Siter nu i systers läggenhet i gävla hellt slut i bena men skönt är väl det.
Vårruset är sprunget och klart och jag är hur nöjd som hellst, men dagen började inte så bra jag tar ett par nya skor på mig i morse, får skavsår på båda hälarna sen kommer jag även på att jag glömde start numret hemma, men det löste sig fick ett nytt numer när jag kom fram.

efter att ha varit trött och hafft ont så sa jag att jag skulle springa under 40 minuter och jag gjorde det på 28 så jag är absolut helt nöjd med springningen.
Vi gjorde även en liten tabbe att vi stälde oss det sista ledet med stavar och barvagnar så det tog nån minut innan man bökat sig för bi dom, så hade vi stält oss i ett bättre led så hade tiden varit änu bättre, men nu har vi lärt oss en läxa tills nästa år:) så nu ser jag änu mer framemot tjejmilen som är i augusti.

har även hunnit shopa lite på stan i dag:) 2 par skor, shios, tröja. örhänge,halsband, 2 linnen

Så i dag kommer jag somna tidigt och sova så djupt och skönt:)

//Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar