tisdag 18 augusti 2009

Tisdag

ja det har hänt en hel del sedan jag skrev sist,
'
Som jag sa så var jag på Malins 20 års fest på fredagen som var mycket trevligt, men jag stannade inte så länge.

lördagen åkte vi till stockholm och hälsade på våran kompis Emma och det var så förbanat kul så vi måste absolut göra om det fler gånger, det blev gröna lund och god mat sing star och jag hade så kul.
Han hem till jobbet så söndagen gjorde jag oxå och det var ju tur:)

BIlder finns det massor av men dom bjuder jag på någon annan dag.

I går spelade vi 0-0 mot Bergsjö.

I dag har jag varit in till stan på arbetsförmedlingen som är bland det krångligaste jag har varit med om, sen när jag kom hem var jag så trött så då sov jag ett ex antal timmar, sen åkte jag till hånick och red och det gick bra även i dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar