fredag 14 augusti 2009

fredag

Ja då var det fredag igen då, efter att ha jobbat hela dagen så åkte jag till via och firade Malin Lövgren som fyller 20, så hon hade fest på via gården det var mycket roligt.
Men nykter som man var och trött så åkte jag hem tidigt, för i morgon bär det av till stockholm och firar Emma som fyller 21, det blir väl en inflyttnings fest/kalas fest 2 i en liksom.

På söndag jobbar jag sista dagen på ica, sen åker jag och hälsar på syster med mamma och mormor på måndag, sen arbetsförmedlingen på tisdag, Och efter det så är det bara att hoppas på att det kommer ett jobb till mig.

Även att i onsdags och i torsdags så har jag ridit min fasters häst och det gick bra:)

Men nu är det dags att sova så jag är pigg och alert i morgon för det kommer bli en lång dag känner jag :)

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar