torsdag 18 juni 2009

tjock!!


Dagen började tidigt i dag 07.40 var det dags att kliva upp, åkte hem till stocka och klippte pappa för dom ska i väg på motorcykel träff nu övermidsommar och någon dag till, blev även en liten promenad med min älskade hund Ross:)

Sen kom jag hem tvättade lite och sen tog jag en powenap, jobbet i dag började 14.00 mycket folk på ica nu innan midsommar men det är kul :) plus att dagarna går så snabbt den känns som jag nyss kommit dit när det är dags att gå hem.
Jag kom hem vid en halv 8 och då la vi oss i soffan med godis och glas och tittade på film.

Nu är det dags att sova så man orkar med midsommar firande i morgon, som blir hos Mårtens kompis Tobbe sen far vi till bergön på lördag och hälsar på mormor:)

får se vad det är för väder i morgon, det ska ju bli dåligt men hoppas det inte regnar iaf.

// Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar