onsdag 17 juni 2009

Onsdag





visar även lite bilder på hur jag bor och lite trädgård

I går spelade vi match mot hassela, vi vann med 2-0 lite mer mål tyckte jag att vi kunde gjort, men ett av målen gjorde jag och det är ju alltid kul att få göra mål:) övrigt så spelade vi bättre tyckte jag vi började passa och hitta varandra mer nu.

I dag har jag hunnit med mycket även fast vi tog en lång sovmorgon:) först så började det med att jag vaknade med huvudvärk igen, sen donade vi lite ute med att plantera tomat plantor och vattna blommorna, sen kom jag på att jag ville ha fler blommor så då åkte vi till växthuset här i Harmånger och köpte 3 blommor och 2 kryddor, sen hem letade fram krukor till dom och fixa till det. Sen har jag även jobbat från 14.00-19.15, sen hem till stocka och blev bjuden på mat, sen kom vi hem och nu har jag städat hela undervåningen damsugit,damtorka,torkagolven, plocka i och ur diskmaskin.

så nu är det midsommar städat i huset, känns lika skönt varje gång det är ny städat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar