söndag 14 juni 2009

Kvällen


Söndag kväll har nyss kommit hem från stocka där vi var och firade mamma en vecka i förskott.
Dagen har varit piss vädret har varit spöregn hela dagen, vilket avslut på min semester, 1 dag sol fick jag på veckan ledig som jag hade i Sverige för i morgon börjar jag jobba.

missade fotbolls mötet som vi skulle ha i dag säkert sur men glömmer man så gör man.

I går var vi fört i birsta inhandlade mig ett par nya jeans, 2 linnen, 1 kortärmad tröja, klänning, 3 skor, 2 halsband, nu fick jag nog med allt:) Sen for vi hem och gjorde oss i ordning för sen kom Anneli och Tora, Anneli fick en för drick och Tora ett glas cola för hon körde, sen vidare in till Hudik till Danne som hade inflyttnings fest.
Kvällen var mycket trevligt/roligt bara det att jag fick så ont i huve så vi fick åka hem ganska tidigt men vi han med en hel del sjungande en då så jag tyckte det var en lagom tid:)

Nej nu ska jag sova ska up till 7 för att hinna med lite motion innan jag börjar 08.30 :)

GOd natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar