fredag 12 juni 2009

fredag kväll

Sitter här nu i soffan Mårten åkte till hans mormor och morfar ett tag men jag kände för att vara hemma.

Det blev ingen tripp till Bergön och hälsa på mormor men jag träffade hon en då, däremot så var jag iväg på ica för att fråga när jag börjar på måndag och det var klockan halv 9, lagom tid tycker jag. sen åkte jag hem till stocka för att gå en liten sväng med Ross. sen efter det så har jag inte gjort så mycket vi hyrde en film från teven och tittade på den medans vi åt dagens mat som blev kräft omelett, det blev riktigt gott:)

Nu ska jag läsa lte bok och sedan återgå till tevetitadet.

Funderar även om jag ska åka till sundsvall en snabbis i morgon eller om jag ska vänta med det till veckan får se hur jag gör.

Dagens motion har inte blivit så mycket, 2 korta promenader och styrkan som kommer innan sovning det får räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar