fredag 5 juni 2009

Hemma igen










Då var man hemma igen eller vi har varit hemma i 4 timmar typ.

Resan har varit helt underbart är orden jag kan beskriva den med:) vattnet har varit så varmt att man inte ens kände att man var i solen var stekande varm:) men tyvärr så åkte jag på att få soleksem över typ hela kroppen så det blev lite mindre sol för min del, utslagen är väl typ borta nu men kliande har inte slutat så jag kommer väl klia av färgen jag fick.

Jag ska även bjuda på lite bilder hade jag tänkt:) (resten av bilderna hämnar på facebook det blev så många)

Men efter en hel vecka utan träning eller motion och en massa skit som jag tryckt i mig så måste jag sparka mig i arslet och styra upp det här, börjar i morgon med att cykla hem till stocka för att hämta bilen, efter som mamma och pappa är i Jämtland på motorcykel träff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar