onsdag 27 maj 2009

Mallorca


I morgon bär vi av, äntligen har dagen kommit, men tråkigt nog så kommer det vara fint väder hemma här hela helgen och ända fram tills på tisdag lite tråkigt för när man åker iväg så vill man ju inte att det ska vara fint väder hemma, men vädret är ju ingen man styr.

räkningar betald,väskan packand, naglar fixad allt är bara för bra så nu är jag absolut laddad för en vecka med sol och bad och bara slappa:)

Vi har ju även match i morgon synd att jag missar den, det är mor näsviken/delsbo så jag hoppas tjejerna gör sitt yttersta bästa på alla positioner, för då kommer det gå skit bra.

Gjorde ju min sista dag på Sunfab i dag oxå, visst lite tråkigt känns det ju men även skönt för det senaste halv året har jag inte haft ett skit att göra. så nu har jag två on halv vecka ledigt sen börjar jag på ica som jag ska vara på i sommar, men sen till hösten har jag inte den blekaste aning om vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar