söndag 24 maj 2009

Vilken bra helg

Måste tacka för en toppen kväll i gävle

Sommar kompisen martina och jag :)

Vi i fridas lgh


Gävle i går var toppen det var hur trevligt och kul som helst:) träffade även min "sommarkompis" som jag alltid var med på Bergön när jag var yngre har tappat kontakten lite nu på senare år men hoppas att det blir bättring på det:)

jag kom hem vid 2 så la jag och älsklingen oss och solade, sen tog vi oss en promenad och stannade hos Mårtens mormor och morfar där blev vi bjuden på mat och det är ju aldrig fel, sen for vi hem tog en snabb dusch och åkte och tittade när lite folk spelade monopol, vi var inte där nå länge utan åkte hem efter en timme och ligger nu och tittar på en film på 3an click med Adam sandler, den är väl så där bra hittils.

I morgon är jag ledig då hoppas jag på sol så jag kan ligga och sola hela dagen, har även fotbolls tränng på kvällen men ska försöka hinna med att springa lilla rundan iaf, Dm match på tisdag mot team hudik då gäller det att inte vara för seg i bena för det kommer bli en tuff match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar