måndag 25 maj 2009

Måndag

vilken varm dag det har varit soligt och fint men även lite moln i mellan åt men även inte att det blir svin kallt så fort solen gick bakom molnen utan varmt coh skönt en då, vaknade vid en 9 tiden åt frukost strosa runt lite inne innan jag tog på mig bikinin och la mig ute på gräsmattan och solade i många timmar hade även sololja på mig men tror inte jag fått så mycket färg på mig skulle ju vara skönt med lite färg innan vi åker på tordag så man inte är bland dom vitaste på stranden.

Har nyss kommit från en promenadrunda skippade sprigningen, ska göra lite mat och sen ska jag iväg på fotbolls träning känner mig alldeles för slö i kroppen så hoppas det blir en lugn träning.

Jobba i morgon, ska även åka på apoteket och inhandla lite sol lotion och after sun, även en strand väska och solglasögons fodral skulle jag behöva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar