fredag 8 maj 2009

soffa


Ligger nu i soffan och tittar teven med gubben min, i dag har jag varit på jobbet en sväng hos läkaren men ska på 2 återbesök nästa vecka som inte kommer vara så trevlig:s

Har även varit hem till stocka till min älskade hund Ross vi lekte med bollen och tog en kort kort promenad, sen for jag vidare till harmånger och hämtade mitt paket från hm, en till bikini, 2 skor, 2 linnen, ett par korta byxor, och en väska :) och precis nu fick jag ett sms att jag även har ett paket med 4 bikinisar att hämta i stocka från ellos, så nu har jag så jag klarar mig i sommar med 6 nya:)

I dag blev det en villo dag från sprigningen därimot blev det en hel del godis med gott var det, i morgon blir det en tripp till sundsvall och titta lite om det inte blir fin väder för då blir vi liggandes i solen ist:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar