torsdag 7 maj 2009

regnit

dagen började med frost på bil rutan i morse 05.30 när det var dags att åka till jobbet, senare under dagen började blå himmelen komma fram och solen titta även fram, senare mot eftermiddagen så blev det som det är just nu gråt och lite regn vilket konstigt väder det kan vara.

I dag skulle jag hämta mitt paket från HM som är efterlängtat men inte hade det kommit nå inte så det var ju typiskt, men i morgon hoppas jag då att dom har kommit så jag slipper gå och vänta på det hela helgen.

I kväll blir det fotbolls träning 19.00 i ström, tycker det är lite för sent för jag är ju en sån trött en så klockan 9 vill jag helst ligga ner bäddad i sängen för att orka gå upp klockan 05.00, men i morgon blir det inte så lång dag ska ju i väg till farbror doktorn i morgon så kanske man snart kan få svar på sina fel en gång för alla.

ne nu ska jag titta klart på the hills sen leta fram tränings kläder och hoppas på det soligt väder i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar