torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag.


Jobbade en sväng i dag men tänkte efter som det är skärtorsdag så kände jag för att sluta lite tidigare så jag sluta klockan 12:) det var så skönt, då for jag hem till kära stocka för Ross skulle duschas för han ska till järpen med mamma och pappa, vi gick på en lite promenad innan så han fick göra ifrån sig lite eftersom han inte kan gå ut på nån timme efter han har duschan :)

Har även fått ont i halsen så det känns ju inte så bra:s Men en jogging runda blev det en då, Mårten var med den här gången han oxå vi sprang en liten runda i vattrång och även gick rundan efter, men jag är en sån dålig människa på att springa med folk, för när jag ska springa måste jag nog göra det själv med musik i öronen så jag kan drömma mig bort så jag glömmer hur psykiskt jobbigt det är att springa, tror att jag är en aldeles för stor förlorare och tar saker på för mycket alvar än vad jag behöver.

Långfredag i morgon nu då, på dagen blir det mycket frisklufft och på kvällen kommer fotbolls tjejerna hit på lite förfest sen vidare in på bockarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar