fredag 10 april 2009

Långfredag


så sant som dagen heter så har det varit en lång dag och den bara fortsätter och tur är väl det:D

Börjar med att jag får frukost i sängen:) sen så skulle Mårten till vattrång och göra nå med fyrhjulingen hos hans föräldrar så då tycker jag att det är passande bra för mig att springa dit så tänkt som gjort så sprang jag till vattrång, vädrat har varit kanon hella dagen så skönt att man är ledig med ett sånt här väder, i vättrång så grilde vi korv ute i solen och även att twinsen hade gjort kladkaka som var så god, så det var så mysigt att sitta ute.
Sen bästämne jag mig även för att springa hem så då gjorde jag det, och nu är jag hemma och är så nöjd med mig själv för en gång skull:D

Nu ska jag plocka undan lite så det ser lite städat ut innan girlsen kommer till kvällen.

såg även den lilla kattungen som vi ska få sen, den är så lite och söt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar