onsdag 4 november 2009

REgn

06.55 ringde klockan även idag = hästarna går ut. Men när jag kom in i gen och mårten åkte till stan med Sten så kände jag för att gå och sova nån timme till, så tänkt som gjort så gick jag och la mig och sov till klockan blev 10 skönt!! minns inte när jag sov så länge sist.

Nu sitter jag här 13.31 och inte riktigt vet vad jag ska göra Mårten håller på lägger golv i tvättstugan, jag målade klart där i går, nu saknas bara lite inredning och eftersom vi ska till sundsvall nästa vecka så ska jag köpa 2 stora vita hyllor att ha tex tvättmedde, sköljmedel och sånt en blomma skulle nog oxå vara fint Jag ska även ha 4 tvättkorgar en för färg
, vit, 60grader och en övrigt även att det kommer skrivas så på väggen.

Nästa projekt vet jag inte vad det kommer bli kanske det är dags att göra walk in closet jag alltid velat ha och eftersom det finns en stor garderob så är det ju inte omöjligt nackdelen är väl att folk som bott här innan verkar vara sånna som samlar på sig hur mycket som helst så man vet inte vad man ska göra av sakerna.

Klockan 4 i dag ska jag iaf på masage och gissa om det är välbehöft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar