måndag 2 november 2009

Lasagne i ugn

MM vad gott det kommer bli med mat Lasagne, det var så länge sedan vi åt det, sen till efterrätt blir det kaffe och hemma gjord snickers som jag har gjort så hoppas dom blev lika god som förra gången.

Övrigt i dag så har jag pratat lite med Emma i telefon, jag och Mårten gick och handlade lite mat, och sen efter vi ätit så ska vi gå ner och göra ett nytt försök med att städa ut tvätt rummet nere i källaren så att det blir snyggt och fräscht att hänga rentvätt.

Så nu måste jag nog åka in till stan i morgon och hitta någon snygg färg att måla väggarna med, golvet där nere är en korkmatta där skulle det vara snyggt med ett klick golv med det får nog vänta lite bara så att det blir rent engång så får man göra lite i taget, för som min mamma alltid säger rom byggdes inte på en dag, så därför behöver inte källaren bli klar på en dag.
Ska även försöka komma håg att ta en förre och efter bild har glömt bort det med alla andra rum vi gjort och det känns tråkigt för det är svårt att förklara hur det har sett ut och sen se hur finnt det blev.

Nu hoppas jag maten blir klart snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar