söndag 11 oktober 2009

slut på veckan

Söndag då som i dag jag känner mig väldigt trött på, i går var det avslutnings fest med söms damlag det var väl en kul avslutning, i dag känner jag att jag inte är vad att inta alkohol i kroppen för tusan vad trött jag är plus huvudvärken som jag har.
Men nu blir det till att vara nykter ett bra tag framöver.

Nu börjar minna jobb dagar att försvinna för nu har jag bara fredag och söndag nästa vecka sen kan man nog säga att jag är helt arbetslös och hur illa låter inte det då? joo förjävligt.

I dag blir det inte så mycket gjort för mig ska väl hänga lite tvärr plocka undan lite när jag får någon ork plus att jag ska ut på en ridsväng men underbara Eggrete, men det får bli senare nu väntar soffan och godis på mig.

Fick även någon bild i går men det bjuder jag på senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar