söndag 18 oktober 2009

ja

Nu är helgen snart slut och en ny vecka börjar,

Jag har jobbat hela helgen, och i går jobbade jag hela dagen sen han jag bara hem och bytta om så for jag i väg till ström och serverade på joker festen som hålls varje år:) jag tyckte det var skit kul men kunde inte stanna så länge eftersom hästarna ville in och få mat så vid kvart i 9 åkte jag hem.

I dag efter jobbet han jag bara komma hem göra kväll för hästarna och åka hem till stocka för där var vi bjuden på mat, ojojoj vad min mamma kan laga mat för gott som fan var det.

I morgon är det inge jobb men inte blir man ledig för det inte nej nej hästarna vill ut så ingen sovmorgon heller sen måste det städas som vanligt, även någon tvätt ska in i maskinen, sen måste det ridas, plus att syster yster kommer på besök, och på kvällen blir det kalas för Lovisa och Mathilda blir 18 år så då blir det en massa gotta:) och sen måste kondisen upp så det blir en spring tur oxå någon stans under dagen ska jag klämma in den.

Nu ska jag betala lite räkningar innan det är dags att sova.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar