måndag 5 oktober 2009

Ja måndag igen då.


Jag börjar med söndagen som först bestod utav att jobb till kvart över 5 sen hem göra mig i ordning för kalas, för det var nämligen så att min Mårten fyllde 23 år i går och det blev ett stort trevligt kalas med mycket folk och en hög med bara bra presenter fick han :) så han hade en bra födelsedag:)

Dagen i dag började ute i stallet för dagliga sysslorna, gick sedan in och städade undan lite från i går känner att efter som jag är ledig både i dag och i morgon så har jag ingen brådska med att göra klart allt utan det får ta den tid det tar med lite pauser i mellan åt.

Senare i dag ska jag ut på en ridtur och även en lång promenad ska hinnas med.

Nu ska jag gå och grejsa lite mer här i huset innan jag ska börja laga mat får se om jag slänger in ett till inlägg i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar