torsdag 8 oktober 2009


hej!

i dag är en ny dag med nya att göra saker.
Som vanligt så började dagen ute i stallet för att släppa ut hästarna ge dom mat och vatten, sen nu snart så ska jag åka till stocka för att gå ut med Ross, sen hem städa huset ut på en rid tur och sen gympa i kväll, så även fast man inte jobbar så finns det mycket att göra.

Plus att källaren skulle behöva sig en riktig städning så jag kanske ska börja med den eller om jag väntar till mårten kommer hem så jag får lite hjälp:)

I morgon ska jag jobba igen och sen på lördag är det avslutning fest med fotbollen som jag längtar som fan till:) kommer bli så kul det känner jag på mig....!!

men nu kan jag inte sitta här nå mer ska ju ut med hunden så bäst jag göra mig klar för att åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar