onsdag 26 augusti 2009

mörker



Vad mörkt det blir snabbt ute nu på kvällarna, hösten är då verkligen här nu. I övrigt så håller vi på renoverar stallet här hemma på gården, för det är nämligen så att jag ska ha häst ett tag framöver, det är min fasters men jag ska låna den ett tag:) så det tycker jag ska bli så himla kul, doc så behöver jag en sällskaps häst till den hästen en liten ponny skulle jag behöva så säg till om ni vet någon som vill bli utlånad:)

I morgon väntar nå bas mötte på arbetsförmedlingen känns som det kommet ta hela dagen för jag måste först dit och göra nån plan på hur jag ska söka jobb, jobbigt tycker jag det verkar varför kan dom bara inte ringa när dom väl har hittat ett jobb som passar det jag vill göra? men men.

I dag blev det ingen fotbolls träning, för det regnar regnar och regnar, så då passade jag på att gå hem till stocka och det känns lite dumt för just nu sitter jag med en början av en förkylning har lite ont i halsen så hoppas det går över av en natts sömn som jag snart ska infinna mig i:)


Och jag måste ju berätta att jag just nu är en mörkblond/brunett hårig i 6 veckor till att börja med, jag tycker det är så fult när utväxten kommer farm så då blir det en massa färgning färgning färgning och då tänkte jag att det kanske slits mindre om jag har mörkare och inte behöver färga lika ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar