söndag 12 juli 2009

Regn väder

Hemma efter enu en lång dag, som började med jobb sen ett ridtur i regnet med svärfar och Angelica.
När jag kommer hem så går jag upp och tittar på hur långt Mårten har kommit med rummet som vi håller på att göra om på övervåningen, Han har gjort klart allt!!! fan vad duktig han har varit, spacklat, målat lister, tak, element, allt två gånger, så nu ska vi in och löpa tapeter och golv i morgon så snart kan vi flytta upp på övervåningen:) och då betyder det att jag kommer få en hel stor garderob endast för minna underbara älskade skor:)

Hoppas hoppas att minna böcker kommer i morgon, så jag kan börja läsa:)

Ska hoppa in i duschen och sen titta teve med älsklingen innan det är dags för sovning, ska upp tidigt och åka in till stan och sen blir det ridning vid 3 tiden.

Bilder får jag bjuda på i morgon orkar inte dona med det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar