måndag 6 juli 2009

måndag

Nu är jag hemma på lunch en timme så nu ska man hitta på nå att äta, det blir nog kräm och mjölk.

I går så låg vi på stranden i lönnånger i nån timme, sen efter det så åkte vi till vattrång en stund för Mårten skulle ta in hö, sen for vi till stocka på mat, grillspett och klyftpotatis, melon och glass till efterrätt, det var så gott:)

Sen blev klockan 8 och då var det dags att åka tillbaka till vattrång på en rid tur:),sen var klockan 10 och då åkte vi hem och titta teven innan vi somnade.
Och nu är det måndag och en ny jobb vecka börjar, men är ledig torsdag, fredag och sen jobbar jag i helgen så jag tyvärr missar jag annelis kalass men ska åka förbi och säga grattis iaf, och även att jag jobbar helgen när Emma fyller år när jag skulle fått kommit till stockholm och firra henne så det var ju tråkigt.

Men nu ska jag äta och sen åka tillbaka och jobba till kvart i 6 i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar