fredag 3 juli 2009

helg


Då var helgen kommen:)

I dag började jag inte förens 12 så då han jag på växthuset och köpte blommor och sen handlade vi lite mat,
sen vips så var klockan 12 så då var det dags att jobba, slutade 19.15 kom hem åt middag som bestod av kräm, tog på oss kläderna för att gå kvälls promenaden, men stanade hos Mårtens mormor och morfar och dom var på väg ner till stugan i lönnånger för där var Lena och lovisa så då följde vi med, och där drack vi kaffe, sen spelade vi kubb jag och Lovisa mot Evert och Mårten jag och Lovisa vann så klart 2 av 3 spel:O)

Nu sitter jag här med färg i hår botten och väntar på att tiden ska gå så jag kan hoppa in i duschen efter en lång dag, sen blir det antingen till att titta på en film eller läsa boken, men förmodligen så sommnar jag nog på en gång för jag är så trött.

I morgon är jag ledig så då hoppas jag på finn väder så jag kan få sola och bada.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar