fredag 10 juli 2009

fredagen

Regn regn regn och regn, hur länge kan det regna?

Låg kvar riktigt länge i sängen efter jag vaknade och läste ut boken , fick även frukost på sängen av värdens underbaraste:) i dag blir det inte mycket ska ut på en promenad nu i regnet sen blir det ett stop på ica, godis och film och strykning är vad som är inplanerat resten av dagen.
Det skulle ju bli bättre väder senare på eftermiddagen så då kanske man bär sig ut på en jogging runda som absolut behövs för nästa vecka börjar fotbollen igen, och jag jobbar varje dag så jag missar alla träningarna.

Har även beställt en serie böcker som jag hoppas kommer snart för jag såg filmen i går och i förgår den var så bra så jag måsta se den 2 gånger i rad:), så böckerna är säkert lika bra.

Nej på med regn stället och på med skorna så blir det en timmes prominix minst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar