måndag 29 juni 2009

ny vecka

Då var det måndag igen, veckorna går så fort och sommaren är verkligen här . dagen började med en morgon promenad på en timme sedan i väg på jobbet som började 08.30.

När jag gick i morse så fick jag ett sånt stort skav sår det är en stor äcklig blåsa just nu, jag har aldrig haft en sån stor tror jag, det gör ju inte ont nu men jag kan ju inte ha skor som inte har en öppen häl, så jag vet inte alls hur det ska gå att ta kvälls promenad i dag? men det löser sig:)

Nu ligger jag i soffan efter att ha ätit middag som i dag blev gröt, jag är inte sugen på nå direkt mat nu när det är så varm ute vill mest bara äta glass:)

I morgon ska jag klippa mig ska nog och färga ut växten och kanske slänga i nå slingor men jag är så ljus nu en då så det kanske inte behövs.

Annars så längtar jag tills det blir helg så jag kan åka ut till Bergön och sola och bada, man blir ju rädd att färgen försvinner, så hoppas det blir fint väder i helgen för det sägs ju att det ska bli regn på onsdag så jag hoppas det är soligt lördag söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar