lördag 6 juni 2009

kallt


Nu är det kväll igen dagen har gått så fort tycker jag, var ju i stocka åkte hem lämna tvätten åkte vidare till Vattrång för där var Mårten så vi har blivit bjuden på mat spelat kubb och tittat på det katastrofala Sverige-Danmark matchen och klockan har bara runit iväg.

I övrigt så kan jag inte riktigt förstå varför det är så kallt hela tiden det är ju juni månad och inte mer än 7-9 plusgrader även att det är minus på nätterna, så nu får värmen ta och komma..

-I morgon ska vi till Vattrång igen som har lite plantförsäljning pilkastning mm så vi ska dit och titta lite, jag är sugen på att köpa fler blommor så hoppas dom har nå finnt man kan inhandla sig:). Ska även försöka med att städa huset klippa gräsmatan sätta potatis och ta bort en stor santhög som ligger på gräsmatan sen Mårten gjöt plintar, men får se hur mycket vi hinner med just i morgon för mor och far skulle komma förbi och hälsa på oxå, även vill jag hinna med en sväng till stocka och hälsa på min gulliga hund ROss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar