lördag 23 maj 2009

Lördag

Nu är frukosten äten, mackorna som jag gjorde i går blev skit god:) ska slänga i hårfärgen som jag glömde bort i går, sen ska jag och Mårten åka in till stan måste på systemet och på hm och lite fler blommor på bron skulle jag vilja ha plus nå roliga trädgårdsgubbar:)

Sen raka väggen hem för att klippa gräset och ut på en jogging rund, sen i väg till gävle för lite party i kväll tåget går 5 i 7 och sen skulle jag vilja hinna med tåget hem klockan 12 i morgon bitti men jag får väl se hur pigg jag är:)

Måste ju även berätta vilken överraskning som kom och hälsade på i går kväll jo nämligen Håkan :) det är alltid lika kul att träffa han, så han och sin hund eros kom för bi en sväng och tittade hur vi bor så det var mycket roligt.

Nej nu måste jag göra mig klar för att åka in till staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar