torsdag 14 maj 2009

kvällning

Är som inte gullig mamma och pappa:)


Nu är det torsdags kväll och det är snart dags att sova, för upp i morgon eller om jag tar ut en semester dag kanske:) har nämligen fått reda på på att jag har 21 betalda semesterdagar som betyder extra pengar i juni:) men har som sagt 21 stycken så nån kan jag ju ta ut i förväg så drygt att åka buss i morgon oxå så det blir nog att jag är hemma eller jag vet inte får se hur pigg jag är i morgon klockan 05.00.

har iaf haft en mycket lugn fotbolls träning i kväll så det var skönt men känner mig mer och mer helt slut fast jag tycker jag springer och rör på mig dag ut och dag in men men.

På måndag då bär jag mig iväg till gävle för att springa vårruset kommer bli kul, även att jag aldrig har sprungit där så bäst jag inte springer för snabbt i början.

Nej nu håller vi på att göra klart maten som vi ska äta i morgon så bäst jag ser hur det går.

Mamma och pappa var här med posten och nu när jag är 20 så har jag röst rätt så fick hem en sån i postlådan i dag:) haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar