torsdag 21 maj 2009

kväll

Han är väl för söt min hund en riktig lurvtuss:)


Nu är det kvällen, jag som var så less har hunnit med en hel del i kväll en då:)
Åkte hem till Stocka och tvättade 1 tvätt eftersom vi får översvämning i källaren, sen blev jag bjuden på tacos men han knappt slänga i mig den innan jag for iväg till bergsjö för att umgås med bergsjöbrudarna så det var så trevligt så:)

Även att på lördag åker vi ner till Gävla till Frida som nyss flyttat dit och så ska vi festa lite granna och bara ha hur kul som helst som man alltid brukar ha när man är med dom:) så det kommer bli en rolig helg, måste hitta nå att ha på mig bra det som brukar vara det svåraste får be älsklingen min om hjälp:)

Även att jag har bestämt mig för att inte jobbar i morgon utan tar ut en semesterdag, så ska jag stor städa och klippa gräsmattan och plantera lite morötter och blommor:)

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova det har varit en lång dag:)

//Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar