onsdag 1 april 2009

Onsdag morgon

Är hemma från jobbet i dag oxå men känner ingen spy syndrom änu men det är ju alltid bra att vara hemma en dag exstra bara för att veta att man är frisk.

Jag tror det är solen som lyser in mellan det där som gör att det ska vara mörkt i rummet när man sover kommer inte på vad det heter men men. så ska nog ta mig en morgon promenad med stavarna.

Fotbolls träning i kväll kanske bäst om jag står över den, har match på fredag och det är nå jag inte vill missa, Även att minna grus skor är helt borta har ingen aning om vart dom är jag köpte dom förra grus säsongen så nu blir jag ju tvungen att köpa ett par nya tills på fredag..

Blir nog även att vi åker in och köper oss en ny säng i dag det var nå erbjudande i jysk, så mitt sparande går mycket sakta måste jag då säga.

//Ewe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar