fredag 17 april 2009

snöö

I går när jag vaknade så var det snö och inte bara lite heller, då var jag så arg på snön att jag tog en sovmorgon på 2 timmar:)
på jobbet så har jag ju inge som vanligt att göra så dagarna går så sakta men bara 6 veckor kvar nu, även att det är bestämt att vi ska åka utomlands i slutet av maj början av juni tar en sista minuten,för sen i sommar har jag inte många lediga dagar så känner att det behövs lite sol och villa innan sommaren drar i gång här.

I går sprang jag den ännu längre rundan och det gick bra det med, men var slut i bena efter även fast jag tyckte jag inte sprang så fort.

Nu är det ju äntligen helg igen, och i morgon är det Dm matchen mot näsviken i bergsjö.
Även att syster min kommer hem över helgen hon har nyss fyllt år så vi måste fira henne:)
Annars är det inte så mycket mer som händer i helgen bara ta det lugnt och hoppas på att det blir fin väder.

Nu måste jag titta granska sommarens schema och se om jag hinner med 2 jobb eller ej? :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar