torsdag 2 april 2009

Skatteåterbäring:) weee



YES i dag kom det stora kuvertet och det kom med en mycket positiv innehåll:) för nu är sommarens utlands resa pengar klar iaf, nu är det bara att hitta ett härligt ställe och en ledig vecka så blir det en härlig resa för mig och min älskling. :)

Det har varit en sån bra dag i dag, vi van 100 kronor mat på ica genom motions rundan vi alltid går vi lägger vårat namn i låndan och nu van vi:) Även att när jag kom hem i dag fick jag en fin buket blommor som låg på sängen och väntade, han är väl för gullig med mig:)

Sen tog vi en fyrhjulings tur till vattrång, och där gick vi en lerig vattrångs runda men det är ju alltid skönt med en promenad:)

Nu ska jag lägga mig och titta teve och hoppas i morgon blir en lika bra dag (skulle inte skada om solen tittade fram i morgon). Men det är ju fredag i morgon oxå denna vecka har gått så fort så nu kan den sakta ner så vi hinner njutta av helgen.

//Ewe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar