måndag 13 april 2009

regn


I dag var det ju inte lika fint väder med inte gör det nå det måste ju regna ibland med, men nu ska jag och Mårten ut på en promenad i regnet sen när vi kommer tillbaka så ska vi hyra en film på teven. Sen klockan 3 ska vi hem till stocka på mat. Det är ju sista lediga dagen i dag oxå:( känner att jag skulle lätt kunna vara ledig några dagar till..

I går kväll vid en 8 så gick jag ut och sprang rundan, Å vilken runda det blev :) det gick så bra! så därför nöjer jag mig nog med en promenad i dag eller det vet man aldrig så tänkte jag ju i går oxå men tror jag har fotbolls träning så får se hur det blir.

I morgon ska vi göra ett nytt försök på en träningsmatch mot bergsjö så hoppas den blir av den här gången då!! den ska iaf spelas i bergsjö i morgon tisdag klockan 18.00 på grusplanen, men den blir säkert inställd som alla andra gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar