söndag 5 april 2009

molnigt


Söndag igen då, vädret kunde varit av det bättre med lite sol. Vi har legat hela morgonen och tittat på en tvserie, men kände att vi tittade för mycket så vi tar en paus från det, jag startade en tvätt och tänker börja städa lite för hur mycket man än städar och tvättar så tar det aldrig slut.

Dagen kommer nog inte bestå av så mycket en promenad kanske jag orkar mig på för se hur det blir ska förs och främst städa och tvätta klart.
nu till veckan kommer sängen som vi köpte oxå ska bli skönt så måste styra upp lite i sovrummet så den får plats och att det inte är för mycket saker där inne, vi har ett bord och 2 fåtöljer som förmodligen kommer behöva flytta på sig, stolarna blir att man bara slänger kläderna på endå men nu kommer väl dom förmodligen hamna på golvet så måste klurra ut en lösning på det.
Sista dagen på kursen i morgon som jag tycker är lite tråkigt för då har man ju iallafall nånting att göra, men är ju ledig både fredag och måndag sen så jag kan nog palla mig till jobbet plus att jag får ha bilen hela veckan så det tackar jag mammsen för:)

oj nu blev det mycket skrivande nu ska jag återgå till städning ala forsavägen:)

//Ewe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar