tisdag 7 april 2009

Kväll igen .

Vi har nyss varit och dumpat lite skit i containern. innan det så var vi hemma i stocka och åt mat och jag klippte pappsens hår och färgade mammas, även att jag färgade Mårtens hår han som hade sån fin naturlig färg och nu är han svart men det växer väl bort som småningom.

Nu har jag bestämt mig helt för att springa vårruset den 18 maj jag kommr få sova hos min syster Johanna och hennes pojkvänn Kenta. Så nu är det bara att börja springa. Jag tycker det ska bli kul men att bara springa springa springa tyker jag är så psykiskt jobbigt men nu måste jag få bort den tanken så att det går lättare.

ruset är om 1 månad så ska bättra på min kost lite så kommer det här gå super bra:) allt hänger på att tänka positvit så kan man göra/klara allt man vill.

Nu är det dags att sova God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar