fredag 20 mars 2009

Helg!


Hur ska man veta vad man vill jobba med? ska man skola om sig helt? för det man vill ha är ju ett jobb som man trivs med, för just nu där jag jobbar är det inte så festligt, dagen börjar med att jag får kliva upp klockan 05.00 och då vet jag att det enda jag har att se fram emot är att sitta på en stol i 9 timmar, jag känner mig så omotiverad och allmänt less och så kommer det vara fram tills den 29 maj och sen är jag arbetslös.
så just nu skulle jag behöva spara spara pengar men det är en sak jag är fruktans värt dålig på, men ska göra en uppryckning och skärpa till mig för annars blir det svårt att åka på en utlands resa till sommaren.

nog om det.

För nu är det ju äntligen helg:)
i kväll kommer Emma och Anneli hit och spelar lite biljard och tittar på nån film med mig. Även Madde och Sofia kanske skulle hinna titta förbi en sväng och säga hej, malin b kommer efter jobbet vid halv 10.

Nu ska jag ta en duch och en promenad innan det är dags för matlagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar